Jul 2017

Vakantie 2017: Roseraie

Zaterdagmiddag 10 juni kwamen we laat in de middag aan op de swingerscamping Le Roseraie in Brugheas, een plaatsje in de buurt van Vichy, Frankrijk. De ontvangst was ronduit vriendelijk en na het afhandelen van wat administratie konden we onze MobileHome betreden.
Roseraie
Ons onderkomen bestond uit een woongedeelte met keuken, twee twee-persoons slaapkamers, een aparte douche en apart toilet. Alles keurig verzorgd en schoon zodat we na het uitpakken van onze bagage al snel de camping konden verkennen. Naast een paar grote partytenten waar ’s avonds gedineerd en later gedanst wordt bevindt zich een mooi zwembad met li
Pik
gstoelen. In dit bad mag niet gesekst worden maar verder overal; ook in een kinderbadje wat nog stamt uit de tijd dat dit een familiecamping was. Langs het zwembad zijn ook verhoogde bedden geplaatst waarop uitgebreid gefeest kan worden maar er zijn ook een aantal partytenten waar men zich in kan terugtrekken. Aan de hygiene is veel aandacht besteed: overal vind je tissues en spuitflessen met desinfecteermiddel.

Achter de Roseraie ligt een enorm grasveld waar in het hoge gras plekjes gemaaid zijn voor spannende erotische momenten.
Landschap
Helemaal achter op het terrein bevindt zich het “Bois Calin”; het avonturenbos waar allerlei leuke speeltjes te vinden zijn zoals hoge bedden, slings, schommels en schandblokken.

De meeste plaatsen op de camping zijn omgeven met heggen of struiken wat het leggen van contacten bemoeilijkt. Daarvoor is het zwembad de aangewezen plaats maar dan moet het weer natuurlijk wel meewerken! Wij zijn er een week geweest en in die tijd hebben we maar weinig activiteit gezien en meegemaakt. Dat kwam deels door het weer en het feit dat er weinig gasten waren maar zeker ook door de afgeschermde sta-plaatsen. ’s Avonds werd er wel gezellig geborreld en wat gedanst maar veel meer hebben we er nauwelijks beleefd.

Al met al een hele mooie en schone camping met veel mogelijkheden voor een spettergeile vakantie. Ik denk dat we gewoon pech hebben gehad met het weer en het geringe aantal gasten dus de kans op een herhaling is groot!

Vakantie 2017, Le Ran du Chabrier

Na onze week op de Roseraie zijn we via een tussenstop aan de Côte d’Azur verder gereisd naar de Ran du Chabrier in de buurt van Barjac. Deze swingerscamping kennen we van onze bezoekjes van vorig jaar en bij aankomst was het een feest van herkenning! We hadden hetzelfde plekje gereserveerd als vorig jaar: centraal gelegen, vlak bij het strandje en met een prachtig uitzicht:

Een omschrijving van de Ran kan je vinden in een van de vorige blogs.

Dit jaar hadden we een elektrisch opblaasbaar twee-persoons matras meegenomen om met alle comfort te kunnen genieten van geile spelletjes bij onze MobileHome.
Een praktijktest heeft uitgewezen dat dit matras bestand is tegen een wild vier-persoons orgie zodat ik mij geen zorgen hoefde te maken dat het ding onder mij zou ontploffen. Alle lof voor Intex!

De MobileHome tegenover de onze werd de dag na onze aankomst betrokken door twee vlaamse heren waar wij al snel een leuk contact mee hadden. Een van hen vertelde dat zij op een markt allerlei lekkere hapjes gekocht hadden waarvan wij zeker eens moesten proeven. Wij houden er van om rond een uur of vier wat flesjes open te trekken begeleid met lekkere hapjes dus daar paste de bijdrage van onze vlaamse vrienden prima bij. Met hen heb ik natuurlijk ook de mogelijkheden van het Intex matras uitgeprobeerd en ik kan je verzekeren dat ons dat prima beviel!

Op de Ran zijn single heren ook welkom; als camping gast maar ook voor een enkele dag. Regelmatige bezoekers van de Ran noemen deze heren “Sangliers” ofwel everzwijntjes. Als er ergens iets geils te beleven valt staan er snel wat van deze heren omheen in de hoop mee te mogen doen. Mijn ervaring is dat ze uiterst beleefd zijn; zo stelde een man zich voor met de toevoeging: “Madame, je suis à votre service”! Tsja, ik kan nou eenmaal slecht tegen verleiding Happy

’s Avonds om half elf gaat de swingersclub van de Ran open en daar is het elke avond weer feest.
Schermafbeelding 2017-07-08 om 19.30.21
Een DJ zorgt voor goede muziek en de drankjes zijn nog altijd prima betaalbaar zodat een leuke avond gegarandeerd is. Achter in de club is een soort doolhof gemaakt waar allerlei geile spelletjes mogelijk zijn. Kijk maar eens op de site van de Ran!

Natuurlijk kon ik het niet laten even plaats te nemen achter de gloryholes maar mijn voorkeur gaat er toch echt naar uit om uitdagend te dansen en zo mogelijk geile spelletjes te starten op de dansvloer. Ongelofelijk geil om geneukt to worden op het podium of op een van de zitjes langs de dansvloer!

Naar mate de avond vordert zie je meer kledingstukken uitgaan en dansen er vrouwen topless maar helaas blijft het daar meestal bij en verdwijnt men naar het achterste gedeelte van de club om de spelletjes daar voort te zetten.

Natuurlijk is het ook leuk om overdag voor wat opschudding te zorgen en daarvoor ging ik af en toe een wandeling maken over de camping in mijn Hiawatta outfit, of, zoals Ron het noemt: mijn HiHaKwakka outfit.
’s Avonds word je dan sneller herkend in het clubje wat weer leuke en geile momenten oplevert.

Kortom: het was weer een geweldig weekje op de Ran en ik verlang nu al naar een vervolg!